Inloggen bestaande klant

Uw winkelwagen is leeg
Menu

Veelgestelde vragen


 

  • Als ik mijn bestelling binnen een week wil ontvangen, kan dat?
    Wanneer u de bestelling plaatst kunt u bij "opmerkingen" vermelden wanneer u ze nodig heeft, wij houden hier dan rekening mee. Als het niet lukt laten wij dat binnen 24 uur per mail of per telefoon weten.
  • Wat bedoelen jullie met afslag?
    Hier bedoelen wij mee de sportafbeelding. U kunt hier de tekst van de gewenste sport invullen of het nummer.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Bij vooruitbetaling zijn de verzendkosten € 7,50
  • Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
    Kleine pakketjes versturen wij meestal met TPG post, deze komt het de dag nadat wij het verstuurd hebben bij u aanleveren, mocht u niet thuis zijn dan komen ze de dag erna nogmaals waarna u een kaart in de bus krijgt met de mededeling op welk postkantoor u de bestelling kunt afhalen.

    Grotere bestellingen gaat met de DHL, ook deze komt de dag nadat wij de artikelen verstuurd hebben bij u aan de deur, mocht u niet thuis zijn dan komen ze de volgende dag nogmaals langs. Mocht u ook dan niet thuis zijn dan ontvangt u een kaart in de bus met hierop een telefoonnummer.

    Als DHL nogmaals langs moet komen of op een ander adres moet bezorgen kunnen hier meerkosten voor berekend worden. Het is dus zaak om te zorgen dat er iemand op het opgegeven adres aanwezig is om de order aan te nemen. Zodra uw bestelling hier verzonden wordt sturen wij een mail met de mededeling dat het verzonden is, u kunt dan rekening houden met aflevering op de eerstvolgende werkdag.

    DHL bezorgt niet op zaterdag, als het per post verzonden wordt kan het op zaterdag aangeboden worden, een garantie hierop kunnen wij echter niet geven.
  • Ik wil mijn bestelling op een bepaalde dag geleverd hebben, kan dat?
    U kunt bij opmerking vermelden dat u het op bijv. vrijdag geleverd wilt hebben, dan proberen wij het hier de donderdag af te sturen. Normaal gesproken wordt het de dag erna bezorgd, 100% zekerheid kunnen wij u echter niet geven, wij zijn in dezen afhankelijk van derden.
  • Op welke manier kan ik betalen?
    Als u de bestelling via de site invult krijgt u direct de mogelijkheid om via iDeal te betalen.
  • Hoe kan ik een klacht indienen?
    U kunt dit per mail doen, wel graag het factuurnummer vermelden.
  • Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
    Direct een mailtje sturen of even bellen, dan verwijderen wij de bestelling.
  • Ik heb een groot aantal bekers nodig met allemaal verschillende teksten. Moet ik bij elke beker de tekst invullen?
    Nee, u kunt indien gewenst alleen de artikelen via de site invullen en de teksten via een "Word" bestand naar ons doormailen, wel graag het factuurnummer vermelden.


   Terug naar boven